IBDM

03-302 Warszawa
ul. Instytutowa 1
tel. +48 22 390 01 07
fax +48 22 814 50 28

select language:

ekonomika

Metody napraw i zabezpieczania betonowych obiektów mostowych PDF Drukuj

Sieć dróg publicznych w Polsce liczy obecnie około 410 tys. km, z czego 18,5 tys. km stanowią drogi krajowe, a pozostałą część drogi samorządowe. W sieci tej znajduje się ponad 30 000 obiektów mostowych, w tym prawie 85% stanowią obiekty, których konstrukcja niosąca jest wykonana z betonu.

Dopuszczenie do ruchu pojazdów pięcioosiowych o masie do 40 t i sześcioosiowych o masie do 44 t powoduje, że wiele obiektów betonowych wymaga przebudowy, naprawy lub co najmniej zabezpieczenia przed przyspieszonym zużyciem, gdyż najczęściej jest to obciążenie większe niż przewiduje norma. Szybkie niszczenie mostów spowodowane jest także oddziaływaniem czynników środowiskowych – zmiennych temperatur, wilgotności, toksycznych spalin i innych.

Jak nadmierne obciążenia wpływają na obiekty betonowe?
Jak zabezpieczyć betonowe obiekty mostowe przed destrukcyjnym wpływem środowiska?
Jak wzmacniać betonowe obiekty mostowe?
Czy nowoczesny beton jest trwały?


 

Na te pytania odpowiedzi udzielą wybitni specjaliści z dziedziny mostownictwa.

Serdecznie zapraszamy na konferencję

 

Konferencja organizowana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów towarzyszy XI Międzynarodowym Targom Budownictwa Drogowego, Kolejowego oraz Zarządzania Ruchem – Infrastruktura.

 

 

WAŻNE - NASTĄPIŁA ZMIANA SALI KONFERENCYJNEJ.
KONFERENCJA ODBĘDZIE SIĘ W SALI C (PIERWSZE PIĘTRO).


PROGRAM KONFERENCJI

INFORMACJE DODATKOWE

KARTA REJESTRACYJNA

 

 





UWAGA - AUTOR BĘDZIE PODPISYWAŁ KSIĄŻKĘ




PARTNER KONFERENCJI

 


PATRONI MEDIALNI


 

 
mobil porno rokettube porno video porno izle