UMOWA – Zgłoszenie uczestnictwa
21 stycznia 2026 r.
DANE DO FAKTURY
POZOSTAŁE DANE
Opłata za kurs InspectCORR 2026(płatne na podane niżej konto do 15 stycznia 2025 r.)
1 799 zł (Zgłoszenie do 15.01.2025r.)
REZYGNACJA Z KURSU
Ewentualna rezygnacja z uczestnictwa w Kursie i zwrot wpłaconych pieniędzy może nastąpić najpóźniej do 7.01.2026 r. (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu rezygnacji i potwierdzeniu jej przyjęcia przez Organizatora).Z przykrością informujemy, że w razie zgłoszenia rezygnacji z udziału w kursie po 7.01.2026 r., Organizator nie zwraca dokonanej za udział opłaty, a w przypadku jej braku, wystawi fakturę do zapłaty, obciążając kontrahenta.
Dane do przeleweu na konto Instytutu Badawczego Dróg i Mostów:
PEKAO SA. Oddział w Warszawie, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15
nr 43 1240 6074 1111 0000 4998 4831 z dopiskiem “Kurs InspectCORR 2026" + nazwisko
Zwolnienie z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. §13 pkt 19 (Dz. U. Nr 73 Poz. 392)
Warunkiem udziału w niniejszym kursie jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dlatego prosimy o zaznaczenie poniższej opcji:
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z Panią Urszulą Paszek:
tel. 600-457-498e-mail: urszula.paszek@ibdim.edu.pl